اخبار

نوروز 1401 در دهکده تجاری تفریحی پلاتینیوم

نوروز 1401 در دهکده تجاری تفریحی پلاتینیوم

سالی که نکوست از بهارش پیداست

لبخند و شادی مردم سرمایه ی عظیم و با ارزشی است که قابل مقایسه با سرمایه های مادی نیست. شکر خداوند متعال را به جا می آوریم که ما را از چنین سرمایه ای محروم نکرد. بنده از طرف خود و کارکنان زحمتکش  مجموعه ی پلاتینیوم ورود به سال و قرن جدید را خدمت مردم ایران عزیز و سربلند تبریک عرض می کنم.

برای شما مردم همیشه عزتمند ایران زمین آرزو می کنم؛ بهار که سرآغاز شکوفه و شکفتن است، برای شما نیز سرآغاز حرکت و جهش به سمت موفقیت های روزافزون باشد. امیدوارم سال جدید برای شما و خانواده سرشار از لحظات خوش و سلامتی باشد.

ورود به قرن جدید را به فال نیک میگیریم واز خداوند متعال درخواست می کنیم تک تک ثانیه های عمر شما لبریز از احساس رضایت و آرامش باشد.

بدون شک گذراندن تعطیلات در کنار خانواده، در مکانی تفریحی و تجاری لذتی دوچندان دارد. گذراندن ایام نوروز 1401 در دهکده تجاری تفریحی پلاتینیوم، در کنار خانواده لحظات به یاد ماندنی برای شما و خانواده تان به ارمغان خواهد آورد. در ایام نوروز، مردم ساکن تهران مسافرت به شهر ها و استان های دیگر را ترجیح می دهند. عده ای هم ترجیح می دهند به شهرستان رفته و تعطیلات را در کنار خانواده سپری کنند.

سال نو در دهکده تجاری تفریحی پلاتینیوم

در این نو بهار زیبا که سرشار از طراوت است، مجموعه پلاتینیوم آماده ی پذیرایی از شماست. امکانات مجموعه پلاتینیوم به گونه است که شما می توانید با اعضای خانواده، بدون نگرانی، یک روز کامل را در این مجموعه سپری کنید. این مجموعه برای سنین مختلف ایجاد سرگرمی می کند. ضمن تبریک مجدد سال نو وآرزوی شادکامی و سلامتی، این قول را به شما می دهیم که با فعالیت مستمر و منظم اعضای مجموعه پلاتینیوم لحظات خوشی را برایتان بسازیم.
یکی از بهترین امتیاز های مجموعه پلاتینیوم، جمع شدن امکانات مختلف در یک مکان است. شما می توانید در یک روز علاوه بر تفریح و خرید از فضای سبز لذت ببرید و غذای مورد علاقه تان را نوش جان کنید.

درخواست استخدام
درخواست مشارکت
درخواست همکاری
نظرسنجی

ما اینجا هستیم!

دهکده تجاری تفریحی پلاتینیوم

Publish modules to the "offcanvas" position.